torsdag 27. februar 2014

Giveaway - juhuuu! "Styrketrening for jenter".

Da har tiden kommet for min aller første giveaway. Bloggen har eksistert i en måned nå og jeg har øyeblikkelig 10 000 sidevisninger. Da jeg sjekka hos matprat.no nå ligger jeg på 36. plass på topp 100 lista der. Fantastisk og motiverende. Dette må jeg feire!!

Det er ingen hemmelighet i min omgangskrets at jeg har fått treningsdilla. Jeg trener 4 ganger i uka, både cardio (4 økter) og styrke(3 økter) og jeg må si at resultatene, særlig etter at jeg intensiverte styrketreninga er utrolig. I løpet av 4 uker observerer jeg at jeg har blitt utrolig mye fastere i fisken og også blitt mye sterkere både i armer og bein. Herlig!!

Buksa slenger rundt magen og jeg har ikke flere hull i beltet mitt. Da jeg startet i november brukte jeg det ytterste hullet på beltet. Må på shopping snart!!

Nå er jeg så heldig at jeg har fått 2 eksemplarer av boka "Styrketrening for jenter" fra Cappelen Damm. Det ene eksemplaret er månedspremie som trekkes blant de flotte damene i gruppa mi, "Sunnere - sammen!". De bedriver styrketrening i stor stil denne måneden. Den andre boka vil jeg gi bort til en av dere som leser bloggen min.

For å ha muligheten til å vinne må du gjøre 2 ting: 
  1. Dele dette blogginnlegget på profilen din på facebook. 
  2. Legge igjen en kommentar i kommentarfeltet under her. Pass på at jeg får mailadressen din, sånn at jeg kan kontakte deg om du evt vinner. 
Vinneren trekkes på søndag kveld (2. mars) og blir kontaktet på mail. Det vil også bli publisert på bloggen min. 


Jeg har funnet en god omtale av boka: 

Omtale: Styrketrening for jenter
Dette er boken for alle jenter som ønsker en sterkere, friskere og slankere kropp. Den inneholder alt vi trenger å vite om effektiv og korrekt styrketrening, riktig kosthold og hvordan øke fettforbrenningen slik at de nytrente musklene synes.
Det er en teoretisk bok med tanke på dybdekunnskapen forfatterne besitter, men den er praktisk vinklet slik at leseren skal bli motivert til å både utføre øvelsene som anbefales, og kostholdsendringene som foreslås. Boken inneholder en omfattende treningsguide med steg-for-steg-bilder av alle øvelsene som beskrives i boken.
- Dette er oppfølgeren til Bygg muskler, som har ligget på bestselgerlisten
- Forfatter Martin Norum er et kjent navn i media (treningsekspert for TV2, VG osv.)
- Boken suppleres med videomateriell på nett som man får tilgang til via QR-koder i boken.

26 kommentarer:

  1. Denne ønsker jeg meg :) Og Mona du er kjempeflink :)

    SvarSlett
  2. Kunne tenkt meg den ja. :) Og du har vært superflink. <3

    SvarSlett
  3. Helt sikkert mye som hadde vært nyttig for meg i den boka, så den ønsker jeg meg ja. :)

    SvarSlett
  4. Ann Kristin Nygård27. februar 2014 kl. 12:44

    Hadde vært en tipp topp bursdagsgave til meg som har bursdag på lørdag :)
    annkristinnygard@ymail.com er mailen min om jeg skulle være den lucky one ;)

    SvarSlett
  5. Prøver her jeg da, siden jeg ikke klarte å fullføre utfordringen :P Du er gullegod Mona, stor inspirasjon for både meg og mange andre, det skal du virkelig være stolt av! Du er god på å motivere oss, og ikke minst til å få oss til å motivere hverandre - en sjeldent god sirkel med andre ord :D Takk for at jeg får være en del av gruppa, jeg setter umåtelig stor pris på det <3

    SvarSlett
  6. Kunne tenke meg denne da. og fått både hjelp og tips og motivasjon. Trenger det:-)
    siwro@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Tusen takk for en flott Facebook side og en super blogg :) alt e blitt lettere etter sunnere-sammen ble til :) min Mail er: rhmc83@hotmail.com hvis æ sku være så heldi ;) så på videre så klatre du fort på blogglista ;) hilsen Renathe Heide Overholt

    SvarSlett
  8. Ønsker meg :)

    marit_73@msn.com

    SvarSlett
  9. HEI.. JEG KUNNE IHVERTFALL TENKT MEG DEN.. HAR LITT RPOBLEMER MED Å KOMME I GANG HER HELT PÅ EGENHÅND.. FÅR LISSOM IKKE MOTIAVSJON.. KANSKJE DEN KAN VÆRE TIL HJELP-- FLOTT SIDE HER FORESSTEN OG MANGE FLOTT INLEGG. SUPERT..

    SvarSlett
    Svar
    1. mail adressen min er
      mona_a_67@hotmail.com

      Slett
  10. Den boken kan sikkert være nyttig! Flink du har vært, og flotte resultater! Motiverende for deg selv og inspirerende for andre! Mailadressrn min har du ;-)

    SvarSlett
  11. Du er dyktig, Mona! :) Og jeg kunne trengt litt styrketreningsinspirasjon! :) Klem, Ina

    SvarSlett
  12. Wow - du er dyktig. Motivasjon og inspirerende. :)

    SvarSlett
  13. Bare å send den te mæ altså :-)))))
    og du veit kor den ska sendes og, kjekt!

    solrun

    SvarSlett
  14. Imponert over deg Mona, du har ståpåvilje te tusen :-) skulle bare ønske vi bodde nærmar så kunne vi svetta litt ilag :-) boka er på ønskelista så det hadde også vært kjekt... Goklæm fra meg i nord, Åshild Ø.

    SvarSlett
  15. Ønsker meg denne, Mona:) og gratulerer med den flotte livsstilsendringen du er i gang med! Fantastisk både for deg og alle du inspirerer! Stå på! Hilsen Eirin (eirine@hotmail.com)

    SvarSlett
  16. Jeg og ønsker!!! :D hilsen Marthe :D

    SvarSlett
  17. Delt, og krysser fingrene, vil gjerne ha bok, til å inspirere og motivere meg med treningsbiten på min vei ned :)

    SvarSlett
  18. Takk for gruppa du har laga! Jeg ønsker meg veldig boka da æ no e inn i siste innspurt på min videreutdanning og får lite tid til anna enn hjemmetrening. Deler igjen!

    SvarSlett
  19. Takk for god inspirasjon! Treningstips for meg i oppdtartsfasen hsdde vært gullegodt! ;-) gretefk@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Kunne godt tenkt meg både deg og boka!! En motivator og pådriver er ikke å forakte!! Enklere å fullføre med en treningspartner! Du har gjort en kjempe jobb!! Og viser at det går an om en virkelig vil!! Vil veldig gjerne få grunnleggende tips så jeg kanskje har en sjans om å lykkes.. Så den hadde vært perfekt ;-) hvis jeg tilfeldigvis skulle være den heldige uttrekte er e-mail adressen: cecilie_kjersem@hotmail.com
    Stå på videre!! Du er kjempeflink og en inspirasjon for oss andre ;-)

    SvarSlett
  21. jeg vil gjerne bli med på trekningen om det ikke er for sent:)

    Camilla
    camillawni(a)gmail.com

    SvarSlett
  22. Hei alle sammen, jeg heter Aisha Sadat, jeg er gift i 20 år med mannen min, og vi har to sønner, eldste en 16 år og yngre er 11 år. Mannen min elsket meg veldig, men det ble til et punkt da han engasjerte seg i en affære med en kvinne som er hennes kollega. Jeg har aldri forestilt meg det, men på en eller annen måte endret holdningen hans til meg og barn seg, den sene han kom fra jobb fikk meg til å tenke over saken. Selv på mitt 20-års bryllupsdag i mars holder jeg meg borte fra sex da vi lover å gjøre det på bryllupet jubileumsdag, 15 dager før bryllupsdagen, tilsto han at ja, han hadde sex med sin kollega.
    Han brakte henne i sengen min da jeg var ute på jobb, det betyr at følelsene mine var helt ubrukelige for ham, min mentale tilstand er full av kvaler, jeg tror jeg ikke kan glemme og gjenopprette smertene, denne kvinnen hadde full kontroll over henne og jeg har aldri ønsket å gjøre det med vold, hun vil vinne over meg når hun er skilt, hun sa at hun var sjalu på forholdet vårt, og hun vil ødelegge meg ved å ta mannen min. Jeg måtte diskutere det med en venn som ba meg finne en god stavebeslag, for det første trodde jeg aldri på denne cast-rettskrivningen, men jeg må prøve den før jeg kom over PROFET NOSA UGO-e-posten på internett om hvordan han har hjulpet så mange mennesker med å få eksen tilbake og hjelpe til med å fikse forholdet og gjøre folk glade i forholdet og noen andre historier om åndelig sykdom og mer.
    Jeg forklarte situasjonen min for ham, og han hjalp meg med å utføre noen bønner, noen urter og røtter og et lite offer som jeg gjorde, og i løpet av 7 dager kom han tilbake for å be om unnskyldning, og det var bare et mirakel for meg. Jeg er glad i dag at han hjalp meg, og jeg kan stolt si at mannen min nå er med meg igjen og at han nå er forelsket i meg som aldri før.
    Trenger du hjelp i forholdet ditt som å få tilbake mannen din, kona, kjæresten, kjæresten, vinne lotterier, urtemedisin mot sykdom, HIV, kjønnssykdommer, astma, leddgikt, feber, hjerneslag eller noen form for sykdom, åndelig problem , Jobfremmelse, seere som leser innlegget mitt som trenger hjelp til livsutfordringer, bør kontakte PROPHET NOSA UGO, og du vil være glad for at du gjorde det.

    E-post: karnataka.temple@gmail.com
    WhatsApp: +34631686040

    SvarSlett