onsdag 10. februar 2016

Jeg elsker "asiabutikker" og spennende pakker i posten.

Inneholder reklame.

God formiddag alle! Onsdag og halvveis i uka. Jeg har gjort unna 1 trimøkt denne uka og i kveld blir det zumba og annen dans sammen med noen fantastiske damer. Herlig å røre på kroppen på en morsom måte.

I går var jeg ute på en liten runde. Jeg skulle treffe noen venninner på en ny restaurant på Heimdal (Trondheim). Jeg dro i litt god tid fordi jeg fant ut at jeg skulle legge turen innom en "asiabutikk" i samme slengen. Og jeg angrer IKKE! Du store min tid for et utvalg i frukt og grønt. Appelsinene var så ferske at det enda lå grønne blader fra appelsintrærne i kassene. Og så billig! Og så hadde de et fantastisk utvalg i bønner, linser, krydder og oljer. Man blir virkelig inspirert til å lage god mat når man går i en sånn butikk. Mange godsaker havna i vogna.

Fra butikken Euro Asia på Heimdal. 

Og så må jeg skryte av den nye restuaruanten på Heimdal. Grand Buffe heter den. Vi skulle ikke spise middag, men bestemte oss for å ta en liten dessert til kaffen. Mens vi ventet på den fikk vi et helt fat med oppskåren frukt. Nydelig og sunn "ventemat". Vi studerte menyen med tanke på en senere anledning, og der fant vi alt fra indisk til norsk mat. I tillegg har de både lunsj- og middagsbuffet med alt mulig godt. Og prisene var helt fine. 149 kr for lunsjbuffet inkl kaffe og dessert. Jeg skal helt klart ta med gubbelure dit og spise ved en passende anledning. 

Mmmm...... 

Men så over til dagens store spenningspakke. Denne har jeg ventet noen dager på og jeg gleder meg til å teste innholdet ut. For ei uke siden kom jeg over et firma som heter Naturbit. Det er et firma som har spesialisert seg på pakker med frokoster og mellommåltider. Man kan bestille en prøvepakke med forskjellige produkter eller pakker med bestemte produkter. Man kan også abonnere på månedlige pakker. De har granolaer, grøter, nøtteblandinger og barer. Jeg bestilte en prøvepakke med forskjellige produkter. Mens jeg sitter og skriver dette nå, spiser jeg en bar. Den smaker nydelig! Den er laget av dadler, kokosnøttflak, mandler, cashewnøtter og ristet byggflak. En bar inneholder 197 kcal. 
Perfekt å ha i veska når man er på farten! 

Disse produktene er geniale for folk i farta. Grøtboksene er laget slik at det bare er å fylle på varmt vann og røre rundt. 

Jeg tok kontakt med firmaet etter at jeg bestilte min egen pakke for å spørre om de ville sponse meg med en prøvepakke til premiering for februarutfordringa i Facebookgruppa mi "Sunnere-sammen" og det sa de ja til. Så nå er det en gjeng med ivrige damer som trimmer som bare det for å kunne være med i trekninga. 

Vil du finne ut mer om Naturbit og produktene deres? Da kan du lese mer her. 

Jeg elsker pakker i posten! 

Da gjenstår det bare for meg å ønske deg en fantastisk dag. Carpe diem. 






1 kommentar: