søndag 24. januar 2016

Middagsmeny uke 4 og ny treningsliste på Spotify

Ukene flyr avgårde og vi er snart i slutten av januar allerede. Herlig å vite at det går mot lysere tider, selv om det enda er en stund til det er vår.

Middagsmeny for uke 4 er i boks. Da er det godt å være litt i forkant. Tok et dypdykk i fryseren for å se hva jeg har av middagsmat og da ble menyen følgende:

Mandag: Betasuppe med skinke (rester fra forrige mandag)
Tirsdag: Stekt torskefilét med poteter og grønnsaker.
Onsdag: Grove pølser med rotmos.
Torsdag: Fish'n crisp med råkost og ovnsstekte poteter. (vår fiskefavoritt)
Fredag: Hjemmelaget lasagne med salat. Oppskrift finner du her.
Lørdag: Tacokake. Oppskrift finner du her.
Søndag: Langtidsstekte koteletter, salat og byggrynsris.

Ellers hadde jeg en skikkelig utskeielse i går. Mat og god drikke til uti de sene nattetimer. Utskeielsen var planlagt og det var skikkelig lurt. Da slapp jeg å ha dårlig samvittighet i dag. Det morsomme var at da jeg sjekka misfit'n min i dag, hadde jeg dansa så mye i natt at det ga godt utslag på aktivitetsmåleren. Den ene danseøkta var registrert som "running" og varte i nesten et kvarter. Så dansinga gjorde at totalen kanskje ikke ble så ille likevel.

Ellers har jeg brukt litt tid i helga på å lage ei ny trimliste på Spotify. Masse happymusikk! Testa den på kveldsturen min i kveld. Sjekk lista mi da.


Denne uka har jeg hatt ei liste med "mine mål" for uke 3. Jeg kunne konstatere at 2 av 3 mål er oppnådd. 3 trimturer og ingen utskeielser før i går, lørdag. Om jeg har nådd målet med å gå ned 0,5 kg denne uka, vil vise seg i morgen tidlig.


Har du noen mål for kommende uke?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar