torsdag 21. januar 2016

Hold hodet kaldt!

Hoooold hodet kaldt - hold fokus!!
Gikk i min egen felle og sneik meg på vekta i dag. Opp 600 gram!!! 😱😱😱
Kjente den gamle panikken komme og tenkte at det er jo f*** ikke vits. Heldigvis varte tanken bare i 1 sekund før jeg klarte å snu den. Ikke tenke vekt nå. Tenk på det gode jeg gjør for kroppen. Hver dag jeg tilfører kroppen gode matvarer og beveger meg, gjør jeg den en tjeneste. Jeg vet at jeg gjør det riktige. 

Fettcellene i kroppen er svært lite interessert i å endre seg, de vil kjempe imot å miste størrelse helt til de til slutt innser at de har tapt og gir slipp. De har tross alt kvittet seg med over 3 kg på 3 uker nå. I tillegg kan væskenivået endre seg. Dette gir også utslag på vekta. Hold hodet kaldt - keep up the good work og pakk vekk vekta til 31. januar.
Nå er det snart middagstid. Kyllingsalat med masse grønnsaker og fullkornspasta står på menyen. 
Ha en strålende dag vakre mennesker. ♡♡♡


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar