tirsdag 28. januar 2014

Shopping



Jeg har vært på shopping i dag. Skulle i grunn bare på apoteket for å kjøpe hostesaft til snuppa, men så ligger Ark bokhandel rett ved siden av og der hadde de denne boka på salg til 149 kr. Jeg ser at på nettbutikken koster den en 10'er mindre.

Jeg ble stående å bla litt i boka og syntes den virker utrolig bra for helt enkel hverdagstrim og sunn hverdagsmat. Her er det enkle treningsprogrammer og gode menyforslag for å få økt forbrenninga. Helt uten fiksfakserier - som jeg liker. Det skal ikke være sånn at man må handle masse remedier for å trene eller kjøpe en masse spesialmat for å leve et sunt liv. Så derfor måtte jeg jo kjøpe den. Nå har jeg digg lesestoff og super inspirasjonskilde som sengelektyre.



Med det samme jeg var runden gikk jeg innom Sunkostbutikken. Der kjøpte jeg Pukka-te med sitron, ingefær og honning. Kjempegod te som er gull i disse forkjølelsestider. Dessuten er ingefær et bra forbrenningskrydder. Jeg fikk endelig ut finger'n og kjøpte min første lille flaske med steviadråper. Disse er med vanilje. Stevia er et naturlig søtningsmiddel uten kalorier. 3 dråper stevia tilsvarer 1 ts vanlig sukker. Man kan bruke steviadråper i te, desserter, blande i youghurt naturell, i grøten.. ja you name it. Og helt til høyre på bildet. Nammis!!! Sjokolad søtet med stevia. Den skal jeg spare til en dag jeg synes at jeg har fortjent det. Til helga kanskje???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar