mandag 27. januar 2014


Da er Sunnere-sammen bloggen født. Den er et resultat av at jeg drifter ei facebookgruppe med samme navn. I gruppa er det 250 flotte og flinke mennesker som ønsker å leve et sunnere og mer aktivt liv. Enten for å gå ned i vekt eller bare fordi de generelt ønsker et sunnere liv for seg og sine familier. Gruppa er lukket og for øyeblikket fulltallig, derfor denne bloggen slik at flere kan få ta del i den fantastiske reisen vi er på.

Gjennom motivasjon og inspirasjon, kosthold og fysisk aktivitet er det mulig å gjøre noe med den situasjonen man befinner seg i, og jeg håper denne bloggen kan være til hjelp for deg. Her vil du etterhvert finne sunne matoppskrifter, treningstips, og artikler om kosthold og trening.

Det første tipset jeg vil gi deg er å planlegge middagene dine og gjøre storinnkjøp en gang i uka. Lag deg en ukeplan og heng lett synlig. Dette er både økonomisk og tidsbesparende. Samtidig slipper du å stå sulten i butikken og lure på hva du skal ha til middag for så å ende opp med noe "ræl".

Her er min middagsplanlegger. Jeg har laget den på pc, skrevet den ut og laminert den. Har man ikke tilgang på lamineringsmaskin kan man kjøpe ei fin ramme med glass og sette den i. Man skriver på lamineringa/glasset med whiteboardtusj. Enkelt å gjøre rent når man skal ha ny meny.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar